niedziela, 12 grudnia 2010




Wczoraj robiąc zakupu świąteczne wpadła mi w ręce książka BALSAM DLA DUSZY DO CZYTANIA Z DZIECKIEM autorstwa Canfield Jack, Hansen Mark Victor, Hansen Patty, Dunlap Irene. Zanim kupiłam przejrzałam zawartość żeby wiedzieć co ona warta. Spodobał mi się język jakim ją napisano, historie oraz pewna prostota i niewinność dziecka bijąca z każdej strony.
Zaraz po powrocie razem z Pierwszym przeczytaliśmy pierwsze opowiadanie ... i już wiedziałam że lepszej książki dla Pierwszego dawno nie kupiłam. Tak więc POLECAM wszystkim tatom,mamom ect. to wspaniały prezent pod choinkę. (opis książki w Bibliotece malucha :-) )




 





"Dorośli nigdy nie rozumieją niczego sami i dzieci są zmęczone wiecznym udzielaniem im wyjaśnień." (Antoine de Saint-Exupéry — Mały Książę)





Brak komentarzy: